SUCH CANUCH AMUCH Cairnstone’s Nathan Adler "Tobbe"

Dom gör det igen! SUCH CANUCH AMUCH  Cairnstone's Nathan Adler Tar BIR:et i Köping

Eftersom min kära vän Pillan vägrar att ha en gästbok :P så måste jag passa på att göra ett GRATTIS - inlägg till henne och Tobbeskrutt.

Dom åker världen runt och tar vinst efter vinst....Så GRATTIS PILLAN & TOBBE för det senaste BIR:et i Köping, ni bara flyger fram i ringarna!=) Och jag hoppas att vi får se ännu mera av er;)

Tusen kramar från oss!



SUCH CANUCH AMUCH  Cairnstone's Nathan Adler (Stjärnkvalitet;)



Pillan & Tobbe som tog BIR
Får även passa på att gratta Krister som denna dag tog BIM med sin tik
GRATTIS till er alla!

Ps: Till Pillan, hoppas att det var lugnt att jag lånade bilderna^^ Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0