Valpar 2009

"Ninja" kommer att paras våren 09 med den tjusige "Jerry

JERRY     
E. SU(u)CH NUCH Westerner Cross Country 

NINJA
U. Gracewoods Midnight Cruiser                                 

 
Individerna enligt min mening är:

Ninja-
En dam med skinn på näsan som vet vad hon vill & när hon vill det. Arbetar klockrent, men kan vara svårmotiverad. Extriört så är hon fin, hade önskat något fylligare huvud, samt ett bättre kors. Hon har ett underbart temperament & är en "typisk" cocker. Går ihop med allt o alla, även om hon kan vara lite bitchig ibland;)

Jerry- En cool grabb med alla tassar på jorden;) Han är lugn o trevlig, lite tjuren färdinan typ^^, men han har en extra växel han med;) Extriört så är han en vacker grabb av mörkare variant som tilltalar mig lite extra.

Jag hoppas på att denna kull blir bra extriört samt arbetsmässigt.
Jag tycker att Jerry kompliterar Ninja bra, då han har det som hon saknar. Arbetsmässigt sätt, så tror jag att denna kombination kommer att få en klockren "av& på knapp" då ninja har farten & jerry har lugnet. Även extriört så tror jag att det kan bli kanon med förhoppningsvis lite mörkar blr, får även se om det kan bli andra färger=)

Om du är intresserad av en valp?
Kontakta oss på 073-540 42 32 eller
e-mail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0