Träna Armar

Ja, jag har ju länge velat haft mer armuskler, så nu tänkte jag ta tag i det oxå, nu när energin är på topp=) För mig är det ju så att livet pendlar som en bergochdalbana, så man får passa på att utnyttja dom bra stunderna, då blir inte dom jobbiga stunderna lika jobbiga heller:)
Men, sen i torsdags förra veckan, så är det endel som har hänt som jag inte har orkat att gå in på & det är nog inget jag vill gå in på heller, men dessa dagar har varit mkt upp o ner och när det är upp så är det verkligen UPP o viseversa, lite smådrygt, men men...

Men eftersom man har en gubbe i huset med massor av bra träningssaker så får man ju utnyttja allt sånt då=)
 Hoppas även att han kan hjälpa mig lite på traven!!

Till något helt annat, babybom har det varit länge i min umgängeskrets & nu är det även valparnas tur, så nu är det massor av bebisar o valpisar runt omkring mig, såå gulliga^^ Ja, barnen är ju bedårande, men hundnörd som man är så dras jag mer till dom 4-benta;) Och man blir så sotis, jag vill oxå ha en valpis i huset ;-( haha...nja eller både ja och nej, dom är söta, men det är mkt jobb & just nu är det skönt med gammlingar & "tonåringar" i huset. Så min familj behöver inte oro sig för en ny familjemedlem...än;) 

להיתראות!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0