Torsdag!

Ja idag blev det en halv långpromis & gymträning=) Styrkan har faktiskt blivit roligare, så det är nästa den jag längtar efter^^ Är totalt chockad över mig själv;p

Sen har jag även kommit på att det är tokbra att träna agility vid gymmet, riktigt  bra hinderövningar kan man hitta på, det är ju bara fantasin som sätter gränser, right?=D Ja, vilket fall så känns det skönt att man kan träna doggsen i samma veva=)

På schemat förövrigt så är det städning, blomvattning som gäller, ja och middag förstås!

Sen så på lördag så ska jag åka & titta på en grabb till Ninja, så det ska bli skojj, hoppas bara att han är lika bra i verkligheten, så att det verkligen blir av=) Isåfall så blir det ninjabebisar i april/maj...hemskt spännande!!=D Men ni kan ju vänta med att sprida rycktet tills hanen är vald;)

Ja sen på söndag så blir det julklappsshopping & julbak! Ska bara få med gubben i huset oxå;)

Nej, nu ska jag inte sitta här & babbla, nu väntar nyttan!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0