Sponsra hundstallet

Hundstallet söker ständigt nya medlemmar & sponsring så att verksamheten kan gå runt. Dessa hjälper hundar att få en andra chans, såna hundar som nån annan har gett upp hoppet om, slagit, missvårdat eller slängt ut! Om alla lägger en liten summa, så hjälper det många hundar i Sverige!

Själv ska jag sponsra med hundmat, om några av mina kursare eller andra vill vara med, så kan ni maila eller ringa till mig. Senast den 15/12 vill jag ha bidragen till hundmaten, så att dom hinner få den innan jul. Men även om ni inte har möjlighet att bidra just nu, så kan man göra det året om, när man vill. Själv så satte jag ett datum, just för att se hur många säckar vi kan få ihop=)

Häng med du oxå, visa att du har hjärtat på rätta stället.
Om vi GNG-kursare skulle lägga 50-100kr var, så skulle vi få ihop ett gäng matsäckar=)
Ta dig en tankeställar om just du vill bidra till ett bättre hundliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0