Ny vecka - Nya tag

Yes, nu vecka, nya tag. Så idag blev det träning igen, men nja usch, det gick segt på konditionen *blää* Men nu har jag styrkan som en "morot" för den tycker jag är så grymt kul, mitt mål är ju att bli som pippi;) hehe...Ja, så jag vet ju att om ja kör kondisprogrammet så får jag köra styrka efter det, så då går det rätt så bra=)

Men den här veckan kommer att vara fullspäckad, nu har jag verkligen skjutit upp allt till sista stund, precis som vanligt:p Så detta ska hinnas med. Träning, Hundarna, julklappshandling, bakning, tvätta, doktorbesök, klä granen, packa & storstäda. Så ja, det är det jag kommer på just nu, känns ju inte så mkt när man skriver ner det, men ja fasar verkligen för julklappshandlingen:p folk kommer ju att vara tokiga! hahah!!

Ha en trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0