Hundmässan!

Ja då är man hemkommen från hundmässan!=) Mkt trevligt folk hitta man på=D Pillan & the gang var ju där & lilla pricken plockade hem certet!! Och Tobbelobbe blev självklart bästa hane! Grattis till er! Sen fanns det ju såå sjukt mkt saker man ville ha!!! Så hade jag varit riktigt ego, så hade jag skitit i alla julklappar & bara handlat till doggsen!! hahahaha:p Men men, så elak är jag inte *fniss* Så jag köpte faktiskt bara hundben & schampo, sånt som jag verkligen behövde=)

En annan rolig sak var att Pillan kvalificera sig till Crufts & frågade om jag ville följa med, så nu folket så har min julklappslista ändrats till bidrag till Crufts ENBART!!! Vill verkligen åka, men det kommer väl kosta sjukt mkt oxå! Så, ja, alla bidrag tas emot gladeligen=D

Nej nu är jag så slut, så nu ska jag få i mig lite krubb....men ja, hundmässan vart lyckad & när jag går där för mig själv så är jag verkligen i paradiset^^

På återseende;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0