Grattis Cia

Idag har vi varit på kalas, våran granne Cia fyllde nämligen år=) Hon bjöd på jättegott fika, så hem rullade vi som köttbullar;) hahahaha!!

Idag har vi även varit på clas ohlson & fixat inför leveransen, så nu bor man ta me fan i ett lager:P!
Lite julklappshandling blev det oxå & resten fixar vi imorrn, snacka om PANK man kommer bli, så la familia, vänta er inte för stora paket;p *tss* jaja, men det är ju tanken som räknas.
Jag sa det till M idag, att jag längtar verkligen till det året där jag kan köpa julklappar utan att behöva vrida o vända på varenda krona tre månader efter;p Ja, vissa önskar sig stordåd, jag önskar mig ett "vanligt" liv...Tänk om tomten kom med det iår^^
Nej, nu lär jag ta doggsen en sista sväng, sen blir det sängen....ska upp tidigt imorrn & träna innan vi beger oss!!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0