Glada Nyheter

är iaf att redan i februari så börjar det kurser igen! Jag har en person som har anmält hela sin valpkull med valpköpare till mig, så det är ju jätteskojj! Även för uppfödaren, så att även hon får se hur valparna utvecklas:) Så då har jag redan en full grupp där, sen vet jag inte riktigt hur det ser ut, men med tanke på att folk redan nu har frågat när allt drar igång, så hoppas jag att det bådar gott=)!

Sen har jag ju även efterfrågningar i andra delar av landet, så jag hoppas verkligen att det börjar rulla på, nu är jag iaf ett stort steg närmare min dröm=D=D=D=D


Kommentarer
Postat av: Sörbo

Allt det där låter ju väldigt lovande!

2008-12-02 @ 15:57:20
Postat av: Ewa

Jätteroligt ... hoppas det fortsätter att ramla in kursdeltagare så våren blir bra för dig på kursfronten.Det hjälper dig nog på rätt väg på alla fronter sköt om dig o ha det så bra ses snart massor med kramar mamma

2008-12-02 @ 16:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0