2,7Km & Dietist

Ja, nu tänker ni säkert att det var väl inget mot vad jag gick igår?? Men, idag har jag gått 2,7km i uppförsbacke!! Vet ni hur drygt det var???;O
Även hundarna blev riktigt slut, nu sprang ju dom hela tiden, så det vart säkert det dubbla för deras del, phuuu!!
Ja, drygt var det & man kände att man levde;p
Men nu jäklar, nu ska jag hålla i detta!!

Idag var det dietist besök igen & det var som jag trodde, inget spec som har hänt. Men nu är ska det säkras här hemma, så nu blir det lås på skåpen! Sen ska jag även få en remiss, till nåt annat grejjs som är mkt mer kunniga på det här med ätstörningar, så det känns ju skönt iaf, på den delen, så känns det som att det går framåt, sakta men säkert. Men det andra, det är ju bara katastrof!

jaja....

Idag ska jag pyssla lite med julklappar, iaf skriva en lista på vad som ska inhandlas, så att det är klart!
Då är det bara åka iväg  & köpa allt sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0