Jävla F*tt idioter!



Ja säga va f*n ni vill men det är inte konstigt att SÖDERTÄLJE har fittigt jävla ryckte...usch å fy för detta ställe!!!!
* ARG*

Som ni förstår så är jag väldigt arg och drar nu hela södertälje över en kant!!!!!!!!!!!!! JAG har nämligen haft inbrott i bilen, när MINA tre hundar satt i!!!!!!!!!!!!!! Vilka jävla pundhuvuden gör nåt sånt???????????? Ja jävla puckon till folk det finns HÄR.....usch usch usch!!!!!!!!!!!!! hata hata hata!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu blir det vakthund för hela jävla slanten....
* spottar, fräser och pissa på södertälje* BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för er skithuven som gjorde detta!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag gett södertälje en chans, men tyvvärr så stämmer erat ryckte................Fy fan va lågt ställe.....Grymt besviken!!!!!!!!!!!

Nu skiter ja i vilka som tar illa vid sig.....Kan man göra nåt sånt här...jaa då får jag faan skriva vad JAG tycker!!!!!!!


IDIOTER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0