Grillkväll *2

Japp idag blir det grillkväll med tjocka släkten och imorrn blir det grillis med goda vänner. Det ska bli såå mysigt=)

Annars så har vi fortfarande supervarmt så ja går o vandrar idag med^^ heheh...fast idag måste ja faktiskt inhandla något nytt att ha på mig imorrn! Usch...min garderob är inte nice just nu! Men ja hoppas att den kan fyllas på, på Måndag, då jag faktiskt fyller år^^ mihihiii

Sen så kommer födelsedagarna att faktiskt bara rulla på....

Jag den 4/8
Emma 5/8
Johan 6/8
Marek 9/8
Pappa 24/8


Ja som ni ser, detta är bara i AUGUSTI! fatta att fantasin måste flöde på till alla dessa paket^^ Sen har jag väl givet vis glömt några, men vänta bara...ja kommer att komma på det;)

Nej ut i solen, blekfjärtar!


(Så kommer jag att känna mig efter denna månad! hahahahh!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0