Försvarsmakten...


Försvarsmakten ringde mig imorse & frågade om jag kunde ta hand om en 5månaders tik, som tydligen kommer från ett alkoholiserat hem *lillskruttan* Och jag blev  faktiskt  lite paff , lilla jag liksom^^ Men det känns ju jätteroligt att få det förtroendet & ja mena att ha den meriten i ryggsäcken det måste ju bara vara ett stort + =D

Ja vi får se hur det blir iaf, hon ska nu utvärderas & se lite vad och hur mkt kanske man ska säga, som hon kommer att ha med i "bagaget" när hon kommer hit.

Sen måste JAG ju även bearbeta karln i huset^^:P hahahaha!! Så ja, inget är bestämt än utan vi ska höras av inom nån vecka.

Men oavsett vad, så kommer jag leva på det här ett tag, för mig personligen känns det "stort" och det känns varförallt som ett steg närmare min dröm...att kunna "leva" på hund! Och för att göra det så lär du "synas" och ja, sakta men säkert så rullar vi framåt.....superduper skojj!!!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0